GARANTIE EN KLACHTEN
Garantie
Bij Prima Diervoeding zijn we trots op ons uitgebreide assortiment. Daarom doen we er alles aan om onze producten in perfecte staat bij jou af te leveren. Toch kan een bestelling tijdens het transport schade oplopen, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Heb je een beschadigd product ontvangen? Zorg dan dat je binnen twee maanden bij ons melding maakt van het gebrek. Wanneer deze binnen de garantie valt, zorgen wij voor kosteloze vervanging.
Klachten
Ook al streven we bij Prima Diervoeding naar een vlekkeloze bestelling; het kan altijd voorkomen dat iets niet gaat zoals gepland.
Ben je dus niet tevreden of heb je een opmerking? Stuur dan een mailtje naar info@primadiervoeding. We helpen je graag verder.
Zijn we samen niet tot een oplossing gekomen? In dat geval is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.